Loading...
Beweegprogramma2018-03-09T00:22:52+00:00

Fitcoach – Kom weer in beweging

Een groot voordeel van bewegen is dat je niet zit.

  • Wil jij je fitter voelen?
  • Je hormonen weer in balans krijgen?
  • Beter slapen?
  • Wat kilo’s kwijt of dat opgejaagde gevoel?
  • Los komen van piekeren en ongezonde stress?
  • Je hersenen een handje helpen tegen de overload van informatie die je elke dag krijgt waardoor je geheugen en concentratie verbeterd?

Start dan met ons online beweeg programma want dat zijn een aantal voordelen van bewegen. Hou jij niet van de sportschool maar sport je bijvoorbeeld liever thuis, investeer dan in een programma welke jou de ondersteuning zal bieden die je nodig hebt om te starten met bewegen maar vooral ook om vol te houden!

Begin vandaag nog en binnen 66 dagen is het zo’n gewoonte geworden, doet de dopamine zijn werk, dat je niet anders meer wilt dan bewegen. Zelfs voor de meest verstokte couch potato ligt met ondersteuning voor de motivatie en de mogelijkheid van een regelmatige healthcheck, succes binnen handbereik.

Je naam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

Je telefoonnummer

Neem contact op over:

[recaptcha size:compact]

Vind je yoga wel leuk

maar gaat het eigenlijk net een stapje te ver?

Volgens de spiernorm zou je 2x per week aan krachttraining en lenigheid moeten doen. Spiertraining hoeft niet per se op de sportschool en voor lenigheid is het niet noodzakelijk om naar ballet te gaan. Wel is het belangrijk dat als je traint voor stevige en lenige spieren, dat je de oefeningen juist uitvoert om effect te hebben en blessures te voorkomen. Wil je daarover meer weten? Neem dan contact op met jouw coach.

Hou jouw vorderingen bij met een stappenteller of activity tracker. Levenslange deelname van de leefstijlclub, coaching voor 3-6-9 of 12 maanden, ontvang een stappenteller of activity tracker of gebruik jouw eigen als je die al hebt.

Gratis stappenteller!

Alleen bewegen saai? Niet als je meedoet aan de leefstijl challange. Loop meer dan jouw coach of vindt een tegenstander online.

Ja, ik doe mee!

Trek je gymschoenen aan en wandel. 10.000 stappen per dag voor een betere gezondheid.

Bel ons!

Laatste blog post

Gevarieerd eten met seizoensgroenten

Gevarieerd eten met seizoensgroenten. Een goede gezonde gewoonte.   Eet jij gevarieerd met seizoensgroenten? Je weet vast wel dat het belangrijk is om gevarieerd te eten. Als het

Niets doen voor je gezondheid

Niets doen is ook goed voor je gezondheid. Gewoon even helemaal niks, doe je dat wel eens? Soms heb ik gewoon zin om even helemaal niets te doen. Niets

Snel boos en moe worden.

Snel boos worden en moe zijn – symptomen stress? Boos en moe zijn kunnen symptomen zijn van stress. Misschien had je dat antwoord al verwacht want je leest

“Love yourself enough to live a healthy lifestyle “
Anonymous • Quote of the Day
“Healthy plants and trees yield abundant flowers and fruits. Similarly, from a healthy person, smiles and happiness shine forth like the rays of the sun.”
Anonymous • Quote of the Day
“If you are going to doubt something, doubt your limits”
Anonymous • Quote of the Day
I think self-discipline is something, it’s like a muscle. The more you exercise it, the stronger it gets.
Daniel Goldstein