Coaching bij stress

Eén op één coaching bij stress.

Stress coaching, de juiste begeleiding.

Herken je dit?

Dagen piekeren. Het gevoel dat je in een kringetje rondloopt. Een benauwd gevoel. Misschien zelfs verlies van conditie en kwaaltjes als vaak hoofdpijn, last van je nek, schouders en onderrug? Vaak krijg je door stress ook last van mentale klachten als vergeetachtig worden, prikkelbaar en een algeheel gevoel van onrust.

Dat is niet alleen vervelend want van teveel stress wordt je zeker niet gelukkiger, maar kan als je er niets aandoet zelfs leiden tot een burn-out of depressie. Gevaarlijk dus als je maar blijft denken dat je nog even een stapje extra moet doen en dat dan alles vanzelf beter zal gaan.

Stress kan je nog zo goed proberen te verbloemen voor jezelf en je omgeving, maar uiteindelijk krijg je er mentaal, emotioneel en lichamelijk last van.

Wanneer wordt het duidelijk te veel?

  • Vaak hoofdpijn
  • Last van je spieren
  • Klachten met je darmen
  • Last van vermoeidheid die maar niet over lijkt te gaan
  • Problemen met slapen
  • Gaan eten als gevolg van stress
  • Je niet of nauwelijks kunnen ontspannen
  • Veel piekeren
  • Je somber voelen
  • Vergeetachtig worden
  • Onrustig zijn
  • Stemmingswisselingen
  • Boosheid en sneller geïrriteerd
  • Verliezen van zelfzorg
  • Je vaak gehaast voelen
  • Het gevoel niet begrepen te worden
  • Hartkloppingen
  • Problemen met je gebit
  • Vaker verkouden zijn dan normaal voor je is.

Herken jij jezelf in een van bovenstaande symptomen? Dan wordt het misschien eens tijd dat je serieuze stappen gaat ondernemen om er iets aan te doen. Dat kan door één op één begeleiding bij stress.

Woon je niet in de buurt? Geen nood! Je kunt dan kiezen voor online coaching.

Stress coaching, de juiste begeleiding.

Herken je dit?

Dagen piekeren. Het gevoel dat je in een kringetje rondloopt. Een benauwd gevoel. Misschien zelfs verlies van conditie en kwaaltjes als vaak hoofdpijn, last van je nek, schouders en onderrug? Vaak krijg je door stress ook last van mentale klachten als vergeetachtig worden, prikkelbaar en een algeheel gevoel van onrust.

Dat is niet alleen vervelend want van teveel stress wordt je zeker niet gelukkiger, maar kan als je er niets aandoet zelfs leiden tot een burn-out of depressie. Gevaarlijk dus als je maar blijft denken dat je nog even een stapje extra moet doen en dat dan alles vanzelf beter zal gaan.

Stress kan je nog zo goed proberen te verbloemen voor jezelf en je omgeving, maar uiteindelijk krijg je er mentaal, emotioneel en lichamelijk last van.

Wanneer wordt het duidelijk te veel?

  • Vaak hoofdpijn
  • Last van je spieren
  • Klachten met je darmen
  • Last van vermoeidheid die maar niet over lijkt te gaan
  • Problemen met slapen
  • Gaan eten als gevolg van stress
  • Je niet of nauwelijks kunnen ontspannen
  • Veel piekeren
  • Je somber voelen
  • Vergeetachtig worden
  • Onrustig zijn
  • Stemmingswisselingen
  • Boosheid en sneller geïrriteerd
  • Verliezen van zelfzorg
  • Je vaak gehaast voelen
  • Het gevoel niet begrepen te worden
  • Hartkloppingen
  • Problemen met je gebit
  • Vaker verkouden zijn dan normaal voor je is.

Herken jij jezelf in een van bovenstaande symptomen? Dan wordt het misschien eens tijd dat je serieuze stappen gaat ondernemen om er iets aan te doen. Dat kan door één op één begeleiding bij stress.

Woon je niet in de buurt? Geen nood! Je kunt dan kiezen voor online coaching.

1-op-1 coaching bij stress

Eén op één coaching is coaching waarbij jij jouw coach met regelmaat ontmoet. Dat kan op een locatie zijn, maar ook online via Skype of een vergelijkbaar programma. Je gaat een traject in wat start met een intakegesprek en van daaruit ga je samen met jouw coach aan de slag.

Coaching bij stress verloopt een aantal fasen. 

  1. Ontdekken in hoeverre je nou werkelijk emotioneel, mentaal en lichamelijk last hebt van stress. Wat de signalen zijn en waar ze vandaan komen. 
  2. Het zoeken naar mogelijkheden die voor jou werken om de stress die je ervaart te verminderen.
  3. Zorgen dat je de tools blijvend met je meedraagt om ook in de toekomst effectief met stress om te gaan.

Kennismaken? 

Jouw naam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

Telefoonnummer

Jouw bericht:

[recaptcha size:compact]

Geen paniek! Er wordt geheel vrijblijvend contact met je opgenomen. Het kost je en verplicht je tot niets. Lees ook de privacyvoorwaarden.

1-op-1 coaching bij stress

Eén op één coaching is coaching waarbij jij jouw coach met regelmaat ontmoet. Dat kan op een locatie zijn, maar ook online via Skype of een vergelijkbaar programma. Je gaat een traject in wat start met een intakegesprek en van daaruit ga je samen met jouw coach aan de slag.

Coaching bij stress verloopt een aantal fasen. 

  1. Ontdekken in hoeverre je nou werkelijk emotioneel, mentaal en lichamelijk last hebt van stress. Wat de signalen zijn en waar ze vandaan komen. 
  2. Het zoeken naar mogelijkheden die voor jou werken om de stress die je ervaart te verminderen.
  3. Zorgen dat je de tools blijvend met je meedraagt om ook in de toekomst effectief met stress om te gaan.

Kennismaken? 

Jouw naam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

Telefoonnummer

Jouw bericht:

[recaptcha size:compact]

Geen paniek! Er wordt geheel vrijblijvend contact met je opgenomen. Het kost je en verplicht je tot niets. Lees ook de privacyvoorwaarden.